Uteliv på högnivå!

Jag älskar verkligen att vara ute!
 
Det finns inget skönare än att ta första koppen kaffe på morgonen i total tystnad, eller att sitta ute innan man ska sova, insvept i en filt i mörkret med en öppen eld.
 
Den här veckan har ju inte vädret varit riktigt på min sida men det har blivit många stunder ute ändå.
 
Fredag: Chorizofylld kycklingfil'e, grekisk sallad och guacamole
Lördag: Älgwellington, rödvinssås, jordärtsskockspure, smörstekta rotsaker
Söndag: Entrecote, potatis och jordärtsskocksgratäng, pepparsås
Måndag: Hoisinmarinerad kyckling, glasnudlar och wookgrönsaker
Tisdag: Rådjursgryta med timjan och lingon, brysselkål och bulgur
Onsdag: Tacoröra, sallad, majs och tomater, tzatziki
Torsdag: Misosoppa, marinerad lax och sushi tillbehör
 
Denna vecka har jag tappat -0,5 kg och det känns att jag är på rätt väg.
 
Länge leve våren!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0