Full med energi!

En vecka på halvfart avklarad och jag känner mej både glad, pigg och full av energi!
 
Vågen visar på -0,7 kg denna vecka och bättre kan det ju inte bli!
 
Gott att få tugga igen och kul att äntligen få laga lite mat.
 
Den här veckan har frukosten varit den samma hela vecka:
2 dl minikeso, ½ dl bär(hallon eller blåbär) 1 msk solroskärnor och ett kokt ägg + en STOR kopp kaffe.
 
Sedan 2 vlcd uppdelade under dagen och en kopp kaffe vid sänggående med ½ bar.
 
Lagad mat  på kvällen:
Fredag: Färska räkor(med skal så det tog lite tid..:)
Lördag: Wokade skaldjur med lite wookgrönsaker
Söndag: Kokt kronärtsskocka med salt och 1 tsk citronolja + en liten sallad med mozzarella + pepparsalami
Måndag: Heta räkor med färsk tomat och blandade bönor
Tisdag: Currykryddad kycklingfilé med gul lök och äpple, tomat och broccoli
Onsdag: Krovgryta med ajvar relish, paprika, squash,morot och oliver
Torsdag: Heta varma räkor med bulgur och lite broccoli
 
Träning funkar också bra. 30 minuter varje dag av blandad karaktär.
 
Fredag: Crosstraining
Lördag: Promenad
Söndag:Crossfit
Måndag: Styrka armar
Tisdag: Crosstraining
Onsdag:Pilates
Torsdag:Crosstraining
 
Mental Träning blir min egen variant med spikmatta och ljudbok på kvällarna, pilatesövningar och skogspromenader.
 
Mental Näring är för mej att vara ute i alla väder och promenera,sitta vid sjön och bara lyssna på tystnaden, och det gör jag så ofta jag kan!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0