12 dagar avklarade och 7 dagar kvar!

Känner mej både stolt, pigg och lättare. Underbar kombo!
 
Vågen visar -5.6 på 12 dagar och jag har kunnat träna hela tiden så det är ju inte bara vatten som försvunnit.
 
Nu är det 7 dagar kvar och sedan upptrappning. Kommer antagligen att ha ca 5 kg kvar på halvfart och det borde ju inte bli några problem om jag fortsätter träna.
 
Min plan är att köra min egen variant av 5:2 dieten.
 
Frukost enligt halvfart(gröt, bär, mjölk och kokt ägg) alla dagar.
2 Vlcd på dagarna (mån-fre) och sedan en xv-tallrik på kvällen.
 
På helgerna får det bli halvfart men med xv-tallrik till lunch och kanske lite andra mellanmål(keso med bär ,räkor och lax med vattenrikagrönsaker).
 
Känns som en bra plan!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0