Ingen vanlig vecka...:)

Nej det är ingen vanlig dag för det är MIN födelsedag.
Hurra! Hurra! Hurra!
 
Jaa...vad ska man säga...49 år...egentligen inget att fira...men ändå...Varför inte!?!
 
Mat och träning har funkat hela veckan...Kommer dock att falla ifrån lite i helgen eftersom jag ska ut och resa.
Men vågen visar på -0,8 kg så om inte annat så är ju det något att fira!
 
Frågan är bara vart ska jag? Linköping, Stockholm och Åland.
Vad ska jag göra? Titta på Jesus Christ Superstar, äta gott, åka Finlandsbåt och dansa..:)
Känns som denna helg kommer bli kanonbra!
 
Jag har försökt hålla igen lite extra eftersom jag förstår att helgen inte kommer att bli direkt perfekt...om man tänker på mat och träning, men när det gäller mental näring och mental träning så kommer jag att försöka täcka flera månader framöver!
 
Fredag: Oxfilé serverad på planka med pepparsås,sötpotatis med rosmarin, sparris med bacon,grillad tomat.
Lördag: Oxfilé(rester från fredagen),rostade rotsaker med vitlöksolja och kantarellsås med bacon
Söndag: Grillad lax med en röra av rökt lax, mini fraish och pepparrot, sallad
Måndag: Chilikyckling med rödbetor och getost
Tisdag: Tacoköttfärs med bönor och blandad sallad
MIN FÖDELSEDAG! Hummer + lite skagenrör med extra räkor, Färska jordgubbar och champagne
Torsdag: Lax i ugn med saffransås och skaldjur, bulgur
 
Ha en underbar helg, det tänker jag verkligen ha, för det är jag VÄRD!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0