Fortfarande vinter...:(

Längtar så fruktansvärt till vår och sommar, att kunna sitta ute i solen mot väggen och njuta!
 
Nåja, den kommer väl i år också, så det är väl bara att ha tålamod och vänta...inte min grej direkt..:D
 
Den här veckan har vågen stått stilla, vet att det är så ibland men så länge jag gör det jag ska så är jag inte orolig.
 
Frukost denna vecka har varit havregrynsgröt med hallon eller blåbär, lättmjölk, kokt ägg + kaffe, eller en stor skål keso med bär och solroskärnor + kaffe( beroende på vilken tid jag börjar på morgonen).
 
2 vlcd på dagen och sedan middag med sambon på kvällen, ½ bar + kaffe på kvällen.
 
Fredag: Grillat kött, grillad majskolv och en blandad sallad
Lördag: Grillad lax, skagenröra(mini cf, pressade citron, purjolök och lite räkor), sparris och sallad
Söndag: Misosoppa + sashimi (sushi utan ris)
Måndag: Schweizerrullar, bulgur och sallad
Tisdag: Kycklingwook med mathavre
Onsdag: Kokt korv och rotmos
Torsdag: Grillad lax med pesto, sallad av tomat, rödlök,  bönor och mathavre med medelhavsolja ,svartpeppar och färsk basilika.
 
Träningen flyter på med lite nya inslag av pilates med boll, yoga och ett nytt corepass.
 
Har verkligen försökt att ta det lugnt, njuta av att kunna sitta ute med en kopp kaffe i min filt och bara andas, ta till vara de lugna stunderna i vardagen och inte känna skuld över att inte vara perfekt och hinna allt, med det är en träningssak...och jag behöver träna mycket på det!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0