Torsdag hela dagen...


Torsdagar är nog en av mina favoritdagar i veckan, nära till helgen och tid för avkoppling.

Idag började jag med att köra ett pass i Finspång med spinning och gympa för medlemmarna där...Underbar grupp och bra stämning!

Efter avslutat pass blev det solning och en stund med vattenmassage och vågskvalp i öronen(sista avsnittet på Xtravaganzas PepWalk)

Sen var det vattengympa och storhandling inför helgen och en snabblunch med medtagen lunchlåda...inte så upphetsande men gott och snabbt.

Avslutar dagen uppe på xtravaganza med Rörelseglädje i gymmet...tror jag kommer somna gott i kväll också!

Får inte glömma hämta barn vid teatern när jag åker hem!!!

God Energi: Keso/yoghurt/frysta hallon/5 valnötter,Grillad kyckling och vitlöksdoftande rotsaksgratäng + sallad,
Hemmagjord coleslaw och 1 köttfärsbiff + sallad,Räkor och kokt ägg,
1 VLCD Persika, 1 VLCD Blåbär 
Rörelseglädje: Spinning 15 min + 30 min gympa
Mental näring: Massage i vattensäng + 15 min solning
Mental träning: Vågskvalp





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0