Min 2 års dag med Xtravaganza

Idag är det på pricken 2 år sedan jag satte min fot på Xtravaganza och tog tag i mitt liv.

Ställde mej på Tanitavågen och resultat blev idag 59,2....Tjoho!

För att jämföra lite siffror så har jag gått från ett BMI på 39,5 till 26,7(ligger fortfarande högt men det beror på muskler),
fett% på 44,9 till 25,6 och i rena kilo blir det från 39,4 kg fett till 15,2 kg fett på min kropp. Inte illa!

Jag är verkligen jättenöjd!

God Energi:
Havregynsgröt/osötat äpplemos/havremjölk/kokt ägg,Grillad kyckling och wookgrönsaker,Xtrabreakfast(uppdelat på 2 gånger),Fläsklägg och rotmos, Kaffe/räkor
Rörelseglädje: Promenad 60 min = 7 km
Mental näring: Bubbelbad och Loka Mango
Mental träning: Mentalavslappning + massagestol på Xtravaganza



Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken resa du gjort, har varit peppande och skoj att få vara med dej på den!!

Du har varit fantastiskt duktig, VAR STOLT!!!!!



Kramar i mängder !!!!!!

2011-11-16 @ 11:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0