Måndag igen...

Efter en raskmorgonpromenad var det Linköpings som stod på schemat idag...tillhör inte vanligheterna att jag jobbar där men idag blev det 2 vattengympapass...Och det var riktigt roligt!

Alltid kul med helt nya grupper som man får peppa och roa.

Sen var det mera vattengympa men denna gång i Norrköping och till slut fick jag landa på Xtravaganza med en massa nya kunder som var inspirerade att börja ett nytt och lättare liv.

Jag hoppas att jag kan förmedla denna härliga känsla att man bestämt sig att göra något åt sin situation och att det går att få hjälp och stöd.


God Energi: 1 dl miniyoghurt/½ dl hallon/1 kokt ägg/2 bitar löksill,1 Xtrabar Toffé(uppdelat på 2 gånger),
4 Cevapčići/hemlagad coleslaw, Kålsoppa och frikadeller, Rökt lax och ½ kokt ägg
Rörelseglädje: Promenad 30 min (3 km)
Mental näring: Tända ljus och Spa-dusch hemma
Mental träning: Spår 1 (när jag duschade)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0