Livet går i 180....och ökar....;)

...fast på ett positivt sätt!

Gårdagen var helt crazy!...2 Spinning pass + 1 Stretch-yoga pass i Finspång....därefter Öppet Hus på Xtravaganza i Norrköping.

Kul att så många kom och hälsade på oss och fick inspiration och se våra fina lokaler. Det känns verkligen att jag hamnat rätt, att få prata och umgås med folk måste vara en av de saker jag älskar mest. Kan man dessutom dela med sig av varandras erfarenheter och hjälpa/stötta varandra så är det ju ännu bättre.

Idag blir en mera avslappnad och mindre stressig dag. Ska snart åka till Finspång för ett Spinning pass och sedan är jag ledig...Vilken lyx!

Så idag blir det mental näring av olika slag, skogspromenad, bok läsning utomhus och manikyr på hemma plan.

Jag ska också ägna mej åt matlagning så att resten av veckan är planerad och färdig för nu jobbar jag alla dagar till nästa fredag.....känns lite långt...men det går....jag har ju ett roligt jobb som jag trivs med.

God Energi: Surdegsbröd/kokt ägg/rökt skinka/gurka,½ Xtrabreakfast,Lax och räksallad,½ Xtrabar + kaffe, Grillat kött/Gorgonzolasås/sallad/broccoli, 2 rutor mörk choklad
Rörelseglädje: Spinning 45 minuter
Mental näring: Frukost på trappan i en filt
Mental träning: Spår 1 + 2 innan uppstigning i sängen







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0