En solig men blåsig fredag

Började dagen med en morgonpromenad i blåsten....skönt!
Sedan frukost på trappan insvept i en filt....det gäller att ta tillvara dom få solglimtarna....även om det blåser och är kallt...man blir ju sååå mycket piggare!

Fredagar är ju annars min lediga dag, men idag är det både funktionellträning och babysim på schemat...men dagen är ju lång och jag hoppas att jag hinner känna mej lite ledig i alla fall.

Ska ägna eftermiddagen till att umgås med mina katter och min familj, och i kväll blir till att grilla utomhus....Kan det bli bättre?





God Energi: Liten bit surdegsbröd/basturökt skinka/gurka/tomat/kokt ägg,1 VLCD Persika,1 VLCD Choklad,½ dl nötter,Grillat kött/guacamole/grekisk sallad/oliver,2 rutor mörk choklad 
Rörelseglädje: Promenad 30 min (3 km)
Mental näring: Frukost på trappan
Mental träning: Spår 1 + 2 utomhus mot väggen i en filt....;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0