Dag 8

Resultat efter 1 vecka på helfart: 1,7 kg och 3 cm (sambon 6,7 kg och 2 cm!!!!)

Är mycket nöjd eftersom jag inte har så mycket kvar att tappa.
Och genom snittet ligger ju på 1,6. Sambon är inte bara nöjd utan chockad……;)

Idag blir det lite extra jobb som babysimsinstruktör, så jag har packat 2 RTD i väskan eftersom jag vet inte när jag kommer hem.

Frukosten blev ½ toffé och kaffe efter Xtra:s specialmix.

Det var himla kul att jobba med alla små igen, helt underbart.
Efter jobbet blev det en cykeltur med den äldsta, har inte suttit på en cykel p å12 år, men det gick kanonbra, en tur på 60 min, 13 km.

En litet möte på kvällen och sedan var den här dagen slut, och jag med!


God Energi: ½ Toffé,½ Grönsak, 1 RTD Melon, 1 RTD Icecoffe och vatten förståss!
Rörelseglädje: Cyklat 60 min = 13 km
Mental näring: Plockat in en stor bukett av sommarens sista blommor
Mental träning: Spår 2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0