Dag 6

Lördag och ännu en ledig dag. Xtravaganza specialmix och sedan ½ chokladshake + lite malen kanel ner i en stor koppkaffe som intogs i sängen med en ny Må Bra-tidning.

Det tog emot idag att träna men skam den som ger sig, det blev stavgång 6 km på 60 minuter med löpning uppför backarna och utfalls-steg nerför… Helt slut!

Tog en lång och skön dusch, lite mentalträning på spikmattan och sov sedan i 30 minuter.
Snacka om lyxigt!

En sväng till stan med sambo och barn för att kolla runt lite på augustifesten, men det var jobbigt, inser att marknader mest handlar om mat, som jag nu inte ska äta.

Det känns bra att ha klarat av 6 dagar, lite sugen är jag, men mest saknar jag att inte få laga mat.


God Energi: 1 Choklad, ½ Blåbär,½ Persika, 1 Kyckling och vatten.
Rörelseglädje: 60 minuter stavgång(6 km)
Mental näring: Spa-dusch med Lush produkter + 30 min spikmatta
Mental träning: Spår 1 + 2 på spikmatta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0