Dag 4


Vaknade tidigare än vanligt och intog min mix, innan frukosten.
Har en vit beläggning på tungan och är lite tjock i halsen(dock ej sjuk)så det måste bero på att jag nu är i ketonfasen. Känner mej pigg och motiverad, tur det….;)

Bytte taktik idag och tog ½ Kycklingsoppa, kryddad med lite curry…Riktigt gott!

Helt underbart väder idag! Ska sitta ute med min kaffekopp i flera timmar och läsa, bara ha det skönt, lyxigt!

Tog med mej en bärbar högtalare ut och pilatesmattan + spikmattan och gjorde yoga/pilates-övningar utomhus till lugn avslappningsmusik, avslutade det hela med 30 minuter på spikmattan med en filt över mej…Somnade som en stock…;)

Mitt på dagen blev det ½ RTD melon/passion och sedan den andra halvan precis innan jag skulle göra mej i ordning och åka.

Är lite orkeslös och uttråkad, är inte van vid att vara så här mycket ledig, det blir nog bättre när jag börjar jobba igen.

Iväg på kvällen till Linköping för vattengympa och personalmöte, där blev det ½ Icecoffee före passet och ½ efter när dom andra fikade.

En väldigt lugn och trivsam dag.

God Energi: 1 Kycklingsoppa, RTD Melon/Passion, RTD Icecoffee och vatten.
Rörelseglädje: Yoga/pilates 30 min +  30 min Intensiv Vattengympa
Mental näring: Spikmatta i 30 minuter ihop med avslappningsmusik ute
Mental träning: …lugn avslappningsmusik utomhus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0