Dag 3

½ Chokladshake, 1 tsk malen kanel + kaffe intogs på trappan utomhus efter sedvanlig ”frukoststart” med Xtraomega, Xtraoil, Psylliumfröskal och en massa vatten.

Mentalträning ute i solen och en lugn förmiddag. Mår lite illa idag men jag tror det beror på för mycket kaffe, ska dra ner på det och se om det blir bättre. Annars mår jag bra, magen fungerar och jag är inte hungrig, men jag saknar att laga mat.

Powerwalk 3 km (30 min) och sedan den andra halvan av Chokladshaken, dock utan kaffe denna gång.

Idag blir ingen optimal dag, fick dela RTD och ta med till Linköping när jag skulle på core-utbildning, tur att det inte blir så varje dag.

Kom hem vid 21:00 och hade då ½ Choklad RTD kvar…Gott…;)


God Energi: 1 Chokladshake, RTD Melon/Passion, RTD Choklad och vatten.
Rörelseglädje: 3 km Powerwalk
Mental näring: Köpt nytt rött thé, Magic dessert
Mental träning: Spår 2 på filten utomhus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0