Dag 2

Samma start som dag ett, har sovit lite dåligt pga. mååååånga toalettbesök i natt.
Tur man är ledig idag!

½ varm Tofféshake + 1 koppkaffe och malen kanel….tror detta kommer bli min favorit!
Nu har ju jag kaffemaskin, kör med Zoegas Mezzo och det är ju gott i sig, men denna blandning blev farligt god!

Stavgång 4,4 km, tog 45 minuter, med Xtrawalk i lurarna, mera vatten och sedan andra halvan av min Toffé/kaffe variant, Mums!

Nu ska jag röja i trädgården med lien….borde ju räknas som Rörelseglädje det också!

Okej….det blir inte alltid som man tänkt…fick börja med att laga get-stängsel istället…Suck!
Sedan blev det röjning med lien i 2 timmar….Pust!

Intog ½ persikoshake på trappan efter välförtjänt dusch, och sedan blev det sol och bad vid poolen….;)

Är lite snurrig i huvudet idag…kanske druckit för lite vatten?

Resten av dagen har varit lugn med läsning, vila och mentalträning utomhus.

På kvällen blev det film med minstingen och en ny smaksensation, Chokladshake med 1 krm malen ingefära, 1 krm kanel och 1 krm kardemumma….Mums!...Smakade pepparkaka.


God Energi: 1 Tofféshake, 1 Persikoshake, 1 Chokladshake och vatten.
Rörelseglädje: 4,4 km Stavgång med Xtrawalk + trädgårdsarbete
Mental näring: Bubbelbad med tända ljus och produkter från Lush
Mental träning: Spår 1 igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0