Dag 11

Uppe med tuppen… man kan undra varför när jag bara behöver åka in till stan vid 16?

Min nu väl invanda mix av olika oljor och frön samt en kaffe eftersom klockan bara är lite över 6 fick starta min dag. Efter det blev det en blandning av Blåbär/Vanilj till frukost…Mums!

Har suttit och knåpat ihop lite olika pass till hösten, Stretch Yoga, Spinning och Seniorgympa, och nu är jag äntligen färdig!

Iväg till Xtravaganza för ett styrkepass(15 min löpband + 45 min styrketräning) och sedan Xtrawalk med Catarina i 60 min(ca4,5 km + lite styrkeövningar).


God Energi:1 Blåbär, 1 Vanilj, 1 Grönsak och vatten.
Rörelseglädje: Löpband 15 min(uppvärmning), Styrketräning 45 min, XtraWalk 60 min
Mental näring: Massage i stolen på Xtravaganza med mental träning i lurarna
Mental träning: Spår 8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0