En dag i träningenstecken....IGEN!...;)

Hm..Jaa...vad ska man säga...får se det som något positivt...att jag har betalt för att träna...men nu känns det att jag varit igång...och det återstår 2 dagar till med träning och pass.

Idag blev det först Spinning + Stretch-Yoga och sedan Medelgympa + Core..Pust.

Tur att jag hann hem emellan och fick lite mat i magen och mentalträning...annars hade det aldrig gått!

Tror jag kommer somna gott i natt utan problem faktiskt....men jag känner mej nöjd och glad...och förvånansvärt pigg ändå!

God Energi: 1½ dl mild vaniljyoghurt/hallon/pumpafrön och hasselnötter/kokt ägg,Smoothie,Cevapčići/Rotsaker i ugnen/sallad, Kaffe/Rökt skinka och gurka
Rörelseglädje: Spinning 25 min,StretchYoga 45 min,Medelgympa 60 min,Core 30 min
Mental näring: Tända ljus och Bubbelbad
Mental träning: Spår 1,2  och 3 i badet


Jordgubbs och hallon Smoothie

1 VLCD Jordgubb
1 dl vatten 
1 dl yoghurt
1 dl frysta hallon
2 msk pumpafrön

Kör allt med mixerstav, ta mera vatten om du vill ha tunnare konsistens.

Jag delade upp den så det räckte både till förmiddagen och eftermiddagen...lagom mängd tycker jag.

Mums!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0